Könyvelés
Könyvelő irodánk Budapesten, családi vállalkozás keretében működik, magasan képzett mérlegképes könyvelő szakemberek alkalmazásával, felelősségbiztosítással.
A könyvelés alapjait jogszabályok határozzák meg, mégis sokféle könyvelő / könyvelő iroda létezik Budapesten. Nagy különbségek lehetnek azonban a könyvelés módja, a könyveléshez való hozzáállás, illetve a szakértelem hiánya miatt. Ezek okozzák a rossz minőségű szolgáltatást, az elégtelen kommunikációt, és sokszor a nagyobb mértékű adófizetési kötelezettséget is.
Komplex könyvelési szolgáltatást kínálunk – akár online könyvelés formájában is -, ahol ügyfeleink egyéni igényeire szabjuk a könyvelést, és felelősséget vállalunk munkánkért! Könyvelő munkatársaink mind mérlegképes képesítéssel, proaktív hozzáállással és többéves szakmai gyakorlattal rendelkeznek.
Munkánk során nem egységes főkönyvi sémát használunk, hanem egyedi igények alapján teljesen cégekre szabjuk azt. Számtalan kimutatást tudunk készíteni, támogatva a különböző vezetői igényeket. A főkönyvi felbontást, analitikákat meg tudjuk feleltetni bármely pályázati előírásnak, külföldi tulajdonosi elvárásoknak.
Az általunk használt könyvelőprogram többek között alkalmas közvetlen egyes számlázó programok által előállított számlák beintegrálására is, elősegítve a nagy mennyiségű számlák minél gyorsabb és pontosabb feldolgozását.
Az évvégi beszámolók mellett vállaljuk szükség esetén évközi zárások és beszámolók elkészítését is.

Költséghelyes könyvelés
Könyvelőprogramunk alkalmas költséghelyes, illetve munkaszámos könyvelésre is, megkönnyítve például az egyes bevételek, illetve az azokhoz tartozó közvetett-közvetlen költségek összerendelését. Ily módon leegyszerűsödhet a különböző költségek megadott szisztéma szerinti csoportosítása, lekérdezése.
Online könyvelés
A 21. században az online könyvelés megvalósítása már nem tűnhet megvalósíthatatlan könyvelési módnak.
Könyvelőirodánk vállalja cége teljesen érintésmentes, online könyvelését és bérszámfejtését akár az ország egész területén.
Főként az aktuális járványhelyzetben lehet Önnek – és nekünk is – előnyös az online könyvelés valamint online bérszámfejtés, hiszen ezzel nem csak az utazási időt (és annak költségeit) spórolhatja meg, hanem csökkenthetjük a személyes kontaktok számát is.
Tapasztalatból tudjuk, hogy „alvó” cég nem létezik.
Még ha minimális a bevételszerző tevékenység, a „nullát” is határidőre be kell vallani (áfa, ipa, tao, stb.), kamarai hozzájárulást évente meg kell fizetni,
év végi beszámolót el kell készíteni. A saját tőke szerkezet negatívba csúszhat, klasszikus adótanácsadói kérdések felmerülhetnek,
sőt, akár még adóellenőrzés is indulhat a cég ellen. Az alapárunk magába foglalja az adóhatóságok előtti képviseletet is.
Ügyfeleink tájékoztatása az aktuális könyvelés tudnivalóiról szerintünk elengedhetetlen, ezért rendszeresen
informáljuk őket a jogszabályi változásokról és a lehetséges, vállalkozásra szabott megoldásokról.
Támogatjuk Önt vállalkozása pénzügyeiben, hogy azzal foglalkozhasson, amihez igazán ért!
Jelentkezzen ingyenes, személyes vagy online konzultációra!
Adatvédelmi szabályzat
a www.palettagroup.hu weboldal és a Paletta Group Kft. megrendelői, valamint a szolgáltatásainak igénybevétele után érdeklődők számára a személyes adataik kezeléséről.